piątek, 1 lipca 2016

Byłam w zakonie assassinów, ale nawróciłam się na krzyżacki (chociaż stare przyzwyczajenia pozostają - lubię skakać po dachach i ciachać z ukrycia). Interesuje mnie Japonka i się ich szlaczków uczę, a jak nie to czas marnuję na a) granie b) czytanie c) patrz poprzednie. No tam, jeszcze lubię tak klasycznie już popisać i w sumie słucham co tam mi wpadnie w ucho (czyt. wszystko). 
aha no i pisz jak chcesz, al nie powiem czy jestem kosmitą czy nie
Cześć.
Ten bloga  to lepsza wersja klejnotów! niesiemy dobro!
CZekajcie na posty.
Hejka, pieski! Jak już wiecie poszczególne osoby z forum prawie ciągle zadają to pytanie:




























*JAKOŚĆ JEST JAKA JEST, BO SCREEN'Y ROBIONE SĄ Z TELEFONU, BO INACZEJ NA MSP NIE MOGĘ WEJŚĆ* 
Nie, Klejnoty to nie hejterski blog. Klejnoty, to konfa na MSP, którą założyła Kasia. Dokładnie konfa nazywa się ''Pantera Klejnot''. Jako, iż prawie ciągle pisałam o tym, że założę bloga i będę pisała o forum (nie zrobiłam tego), to w końcu Hakaru postanowił zrobić to za mnie. Wymyśliłam nazwę dla naszego bloga, by specjalnie były skojarzenia. I tak oto powstał blog! Pamiętajcie, że nie każdy kto należy do klejnotów prowadzi bloga, więc jeżeli macie kogoś hejtować, to hejtujcie osoby, któreWAS HEJTOWAŁY, a nie CAŁE KLEJNOTY. W swoim wczorajszym temacie wspominałam o tym, lecz jak zwykle powstała z tego drama, hehe.
Przejdźmy do dwóch negatywnych tematów, które spotkałam:































Powiadasz, że chciałaś dołączyć? To bardzo dobrze, że masz takie marzenia. Jeżeli udało ci się podstępem dołączyć, to proszę napisz nam swój nick. Szkoda, że jesteś amebą i nikt z nas by cię nie chciał przyjąć do wspólnego prowadzenia bloga.>GRUPA DZIECI Z PODSTAWÓWKI UWARZAJĄCYCH SIĘ ZA GIMBUSÓW< - część tematu, która najbardziej mnie rozbawiła. Uważasz, że jesteśmy z podstawówki oraz wytykasz nam błędy, a sama zrobiłaś banalny błąd. Dla takich osób jak ty powinni podkreślać błędy w słowach, które piszesz. Wspominam kolejny raz - KAŻDY, KTO PROWADZI BLOGA UKOŃCZYŁ PODSTAWÓWKĘ. 

*Tak, mnie też boli jakość tych zdjęć* Nie wiem do kogo kierujesz słowa ''Oni mają w dupie to, co piszecie o nich'', dlatego to sobie ominiemy. Kilka razy powtórzyłaś, że to, co robimy i nasz blog - nie ma sensu. Nie ma sensu to, że się powtarzasz. Jebłaś lekturę, ale połowa dotyczy czegoś, co nie ma sensu. O tym, że się nie zmienimy (chyba o nas chodzi, nie?) też ze dwa razy napisałaś. O Franku się nie wypowiem, ponieważ zostaliśmy poproszeni przez Hakaru o zaprzestanie hejtowania go. Jeżeli ktoś na serio bierze te hejty, to szczerze współczuję takim osobom. TEN BLOG NIE JEST NA SERIO. JEŻELI GO BIERZECIE NA SERIO, TO NIE WIEM JAKIMI LUDŹMI MUSICIE BYĆ, ŻEBY TAK UWAŻAĆ. Dobrze sądzisz - nikt z bloga nie jest z podstawówki. Przynajmniej jedna, która nie uważa nas za ''podstbaze''. Jesteś jedną z mądrzejszych - nie jesteś po żadnej stronie i nie masz zdania na ten temat. To już lepsze od osób, które piszą o dramie, a nawet nie wiedzą jak się zaczęła i piszą wyjaśnienia, które dopiero co zobaczyli. Drama zaczęła się tydzień temu, więc jeśli nie widzieliście początku, to lepiej nie wyjaśniajcie innym jak to wyglądało. 
Przy okazji pozwolę sobie wstawić mój komentarz z bloga Malinki pod postem o dramie, żeby nieco rozjaśnić wam jak to się zaczęło i myślę, że na tym skończymy. (: 
Malinka szkoda, że nie wywiązałaś się z obietnicy i nie wstawiasz codziennie postów na blogu.